Restyling logo. Ontwerp en vormgeving van huisstijl- en communicatiemiddelen. Marano Wellness presenteert haar producten op beurzen, fairs en andere evenementen, en ik mocht een uniforme look geven aan de verschillende point of sale materialen. Denk aan flyers, beursdoek, beurswand, balie, banner, prijs- en informatiekaarten.

Wilma Bouwman, Marano Wellness

FRESH! » in eigen kantoor

Restyling logo op basis van het oude model. Tijdens kennismakingsgesprek met Wilma (de klant) en de telefoongesprekken in de weken hierna werd duidelijk dat zij nog steeds bijzonder gecharmeerd was van het ‘oude’ logo en eigenlijk moeilijk afscheid kon nemen. Wel wilde ze graag de lijn uitzetten en een uniforme uitstraling hebben.

Best een uitdagende opdracht! Ik ben aan de slag gegaan met een restyling van het logo met steeds in mijn hoofd “het moet hetzelfde blijven, maar tóch heel anders”.

Stond er voorheen Marano met een grote sierlijke M en ondergeschikt hieraan het woordje wellness, nu staat er Marano Wellness. Beide woorden even zwaar, niet alleen in betekenis, maar ook in uiterlijk. Tijdens de ontwerpfase bleek dat die grote sierlijke M ook perfect ingezet kon worden als grote sierlijke W. Het vernieuwde logo is nu in balans. Ook is meteen duidelijk waar de core business van Marano Wellness ligt, namelijk bij massagekussens. Buiten restyling logo verzorgde ik ontwerp en vormgeving van diverse huisstijldragers (visitekaartje, envelop, briefpapier, adressticker), alsmede beurs- en promotiemateriaal, autobelettering en uitstraling zakelijke facebookpagina.

  • indesign
  • photoshop
  • illustrator
  • copy
  • facebook